fredag 29 juli 2011

Hej Alla! Vecka 30


Den här veckan går våra tankar och sympatier till vårt grannland Norge. Vidden av det vansinnesdåd som skett är svårt att ta in, det är lätt att konstatera att de vardagsbekymmer som vi kanske oroade eller irriterade oss över så sent som förra veckan nu har kommit i skymundan.

Idag är min sista arbetsdag här på Attundagården, nästa vecka är Karl-David tillbaka från sin semester. Som ni vet kommer jag att gå vidare i Attendo med nya utmaningar, det är med blandade känslor jag stänger min dörr på Attundagården för sista gången! Jag gläds åt alla – faktiskt hundratals! – människor jag har fått lära känna under de här tre åren; medarbetare, boende, närstående… Det är samtidigt lite vemodigt att lämna allt detta även om jag ser fram emot nya spännande arbetsuppgifter att sätta mig in i!

Jag kan dock med glädje konstatera att jag lämnar mitt uppdrag vidare till en person jag känner starkt förtroende för! Min efterträdare heter Annette Bengtsson och arbetar redan idag som verksamhetschef i Attendo. Till dess att Annette hunnit installera sig på Attundagården så finns Karl-David i vanlig ordning på plats!

Med förhoppning om en trevlig helg och fortsatt skön sommar!

Hälsningar från

Helena, Karl-David, Annette och övriga medarbetare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar